Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności. Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie

szukaj

Wycieczka do Sandomierza

4 lipca 2018 r. uczestnicy i pracownicy Centrum Integracji Społecznej w Pilźnie wybrali się na wycieczkę integracyjną do  królewskiego miasta Sandomierz.

Byliśmy urzeczeni pięknem Sandomierza, jego zabytkami i otoczeniem. Pod opieką przewodnika przeszliśmy szlakiem najciekawszych miejsc w zabytkowej części miasta, z uwagą słuchając ich historii. Podziwialiśmy panoramę wokół Sandomierza ze szczytu Bramy Opatowskiej, każdy pomyślał życzenie przechodząc przez ucho igielne, w podziemiach starego miasta szliśmy żwawo, żeby nie pogubić się w labiryncie korytarzy. Momentem ochłodzenia był spacer wąwozami niedaleko miasta. Rejs statkiem po Wiśle dał nam możliwość obejrzenia Sandomierza z innej perspektywy. Płynęliśmy w doskonałym nastroju przy szantach i z wiatrem we włosach. Z radością przyjęliśmy pieczęć- kotwicę na dowód, że z tej atrakcji również korzystaliśmy. Nie lada  przeżyciem było dla nas zwiedzenie muzeum „Świat Ojca Mateusza”, gdzie mogliśmy zrobić sobie zdjęcia z figurami postaci z serialu „Ojciec Mateusz”, którego akcja dzieje się właśnie w Sandomierzu. Na koniec zwiedzania miasta zjedliśmy pyszny obiad w restauracji „Pod Ciżemką”.

W drodze powrotnej do Pilzna zatrzymaliśmy się nad zalewem w Tarnobrzegu, które również jest godne polecenia ze względu na czystość wody i infrastrukturę.

Wycieczka należała do bardzo udanych, a dowodem na nasze zadowolenie są zdjęcia, na których goszczą uśmiechy.

Kierownik Centrum Integracji Społecznej w Pilźnie ogłasza nabór kandydatów do pracy w Centrum Integracji Społecznej w Pilźnie na stanowisko: samodzielny referent.

Życzenia Wielkanocne 2017

Palmy

Niedługo Niedziela Palmowa, tym razem uczestnicy CIS wykorzystali niesprzyjającą pogodę na prace ręczne. Czyż nie jest to wspaniały pomysł na integrację?

Modrzewie

Centrum Integracji Społecznej cieszy się coraz większym zaufaniem wśród mieszkańców gminy. Nie ma się czemu dziwić skoro nasza praca jest sumienna i na wysokim poziomie, a ceny przystępne :)

Kwiaty

Dzięki uczestnikom Centrum Integracji Społecznej Pilźnieński rynek nabrał kolorów i wiosennego nastroju. Na niżej zamieszczonych zdjęciach możecie Państwo zobaczyć efekty naszej pracy.

Gotowanie

„W marcu jak w garncu” mówi stare przysłowie. Kiedy pogoda nie pozwala na pracę na zewnątrz uczestnicy CIS próbują swoich sił w kuchni gdzie gotują i pieką, a przy okazji wspaniale ze sobą współpracują. Panowie przekonują się, że nie tylko kobiety mogą gotować.

Chodniki

Uczestnicy Centrum Integracji Społecznej zabrali się za porządkowanie chodników i ulic z zalegającego na nich piasku

Liście na ul. Kościuszki

Uczestnicy Centrum Integracji Społecznej od kilku tygodni dzielnie zmagają się z siłami przyrody. Chociaż jest to nie do końca równa walka, niestrudzenie i systematycznie grabią, zamiatają i wywożą liście zalegające na gminnych chodnikach.

Efekty pracy na jednej z pilźnieńskich ulic możecie Państwo zobaczyć na załączonych zdjęciach.

Porządkowanie Cmentarza Żydowskiego

We wrześniu Centrum Integracji Społecznej zajęło się porządkowaniem Cmentarza Żydowskiego znajdującego się przy ul. Węgierskiej w Pilźnie. Na poniższych zdjęciach mogą Państwo zobaczyć ogrom pracy jaką włożyliśmy w doprowadzenie tego miejsca do obecnego wyglądu, ale przyznacie, że efekt jest zdumiewający.